четвер, 26 квітня 2018 р.

Бесіда "Здоров'я нації - майбутнє держави"

 7 квiтня – Всесвiтнiй день здоров'я.  Напередоднi у міській бібліотеці для дорослих ім. В.Леонтовича відбулась бесіда для учнів  9-го классу ЗОШ №1  та користувачів бібліотек «Здоров'я нації – майбутнє держави» .
        Цікава і змістовна була бесіда про здоровий спосіб життя лікаря-інтерна Олександра Семаки, який також професійно і аргументовано відповів на питання присутніх. Про видатних лубенців Олексія Бутовського, Андрія Ромоданова та Віру Роїк, для яких невтомна, наполеглива праця та здоровий спосіб життя були головними чинниками, розповіла науковий працівник Лубенського краєзнавчого музею Тамара Дяченко.
        Вірш «Здоров'я – то найбільше щастя» прочитала учениця ЗОШ №1 Марина Калюжна.



        Увазі присутніх були запропоновані відеоролик  пісні Володимира Висоцького та презентація на тему бесіди. В читальному залі бібліотеки діє книжково- ілюстративна виставка «Як зберегти здоров'я»
      

Немає коментарів:

Дописати коментар